شب

 

 

 

تمام رازهای وجودیم را

به افق دوردست تنهایی سوق دادم

ودراندیشه ی یک باران

به انتهای شب٬ پناه بردم

ایمانی به فردا نیست

ایمانی به تولد یک انتظارنیست

ایمانی به رهایی از تابش بی صبرانه خورشید نیست

پس ..... انتهای روز اینجاست


آرامش اینجاست:


نسیم آرامش می وزد
و نور اطمینان می تابد
پس فقط الا بذکرالله تطمئن القلوب

نظرات 3 + ارسال نظر
پاییز بلند چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.paizeeboland.blogfa.com

درووووووووووووووووووووووود دوست عزیز
کاملن در اشتباهی...
--
امید نفس میکشد در کالبد من با تو...
گرمی نفس هایم را حس نمی کنی مگر
وقتی که تند میشود٬ ضربان قلب من هنگام دیدنت؟
--

فردا اسمان آفتابیست
امروز شمع ها رو روشن کن حتی اگر باد باشد...

پاییز بلند

پاییز بلند پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

خیلی مخلصم داداش ارادتمندم شدیدددددددددددددددد

یه امید روزهای بهتر

پاییز بلند

پاییز بلند پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

درووووووووووووووووووووووووووووووود

محمد صادق عزیز، شدیدن به کمک تو و دوستان وبلاگ نویس نیاز دارم، من فردا شب یه پست جدید میزارم که نیاز به اطلاع رسانی وهمکاری داره، تمام مسئولیتشم خودم قبول میکنم ،امیدوارم ساپورتم کنی!
این آخرین کاریه که برای شروع به انجام دادنش نیاز دارم، فردا شب وبلاگمو بخون و در امر اطلاع رسانی کمکم کن. این یه خواهش برای انجام انعکاس اعتراض منه، پس کمکم کن. من روی کمک تو و همه ی دوستان حساب باز کردم، بازم میگم تبعات تمامی اتفاقات پست جدیدم رو که فردا تو وبلاگم میزارم به تنهایی به عهده میگیرم.. فقط برای صیانت از پست فردا شب به کمک برای انعکاس خلوص پست جدیدم نیاز دارم... روی کمکت حساب میکنم رفیق !

پاییز بلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد