PS3

PS3

xbox 360 & ps3 & ps2 & ps1
PS3

PS3

xbox 360 & ps3 & ps2 & ps1

پیش فروش ویژه ps4

توجه

برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی ثبت سفارش برای خرید کنسول جدید شرکت سونی (ps4) در این سایت انجام میگیرد برای اطلاعات بیشتر با بازرگانی پرشین تماس بگیرید 

33963414

SONY COMPUTER PRESENTS:Playstation4

پلی‌استیشن ۴ (به انگلیسیPlayStation 4)‏ نام یک کنسول بازی رایانه ای از نسل هشتم  است که از سوی شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی  عرضه می‌شود. این کنسول نخستین بار در 20 فوریه 2013در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی که
درشهرنیویورکبرگزار شده بود معرفی شد. با معرفی این کنسول، سهام شرکت سونی ۲.۷ درصد کاهش یافت. 
در حال حاضر بیش از 90 بازی برای این کنسول قدرتمند تایید شده است که بیش از ۳۰ عنوان آن انحصارا برای این کنسول در دست ساخت است. از جمله عنواین انحصاری تایید شده برای این کنسول میتوان به بازی‌هایقتلگاه : شدوفال، Drive club، بدنام:فرزند دوم که توسط خود سونی انتشار میابند و همچنین دو شرکت ژاپنی کپکام و اسکئرانیکس دو بازی Deep Down و فاینال فانتزی ۱۴ را به صورت انحصاری برای این کنسول در دست ساخت دارند. 
در این کنسول بازی برای اولین بار است که در خانواده پلی‌استیشن از پردازنده‌ای با معماری x86 و همچنین ساخت ای ام دی استفاده می‌شود. این کنسول بازی مجهز به یک APU (واحد پردازش شتاب داده شده) که دارای ۸ هسته‌ قدرمند AMD Jaguar و پردازشگری گرافیکی که بر اساس معماری AMD GCN طراحی شده است و توانایی پردازش ۱.۸۴ ترافلاپ را دارد میباشد و همچنین این کنسول بازی دارای ۸ گیگابایت حافظه جانبی از نوع GDDR5 با پهنای باند 178 گیگابایت بر ثانیه می‌باشد.
PlayStation 4 logo and wordmark.svg

FIVE GTA

GTA 5: the first five places to visit

Rockstar Games has released a travelogue for the fifth instalment of Grand Theft Auto – here's what's hot in Los Santos


GTA 5


www.LSPARSE.com

GHOSTS

                                                                                      

comening soon:Call of Duty: Ghosts

 call_of_duty_g
                                                                                                                                                                                       ندای وظیفه: اشباح، یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های ندای وظیفه است که توسط شرکت اینفینیتی وارد ساخته شده و قرار است در تاریخ ۵نوامبر ۲۰۱۳، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۱ و ویندوز عرضه شود. این بازی برای نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان ارائه خواهد شد ولی ارائه آن برای کنسول بازی وی‌یو قطعی نیست.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

خلاصه داستان[ویرایش]

این بازی زمانی اتفاق می‌افتد که پس از یک حادثه فاجعه‌بار، توازن قدرت در جهان به هم ریخته و در نتیجه آن، کشور امریکا به عنوان یک ابرقدرت شناخته نمی‌شود. ده سال پس از این روی‌داد، سربازان باقی‌مانده از شاخه‌های مختلف نیروهای ویژه ایالات متحده امریکا گرد هم آمده و گروه اشباح را تشکیل می‌دهند. وظیفه این گروه از بین بردن تهدیدها و حفاظت از امریکا است.