غم دنیا به قلبم گشته کوهی

هر که بیداد را شعار کند

عاقبت بر سرش رود بیداد

مشو ایمن ز داد مظلومان

که خداوند از تو گیرد داد

عرش در لرزه آید و کرسی

چونکه مظلوم بر زند فریاد

آه مظلوم خرمنت سوزد

ساز اندیشه و مکن بیداد 


 

 

فَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ
 

پس مپندار که خدا در وعده اش  وفا نمی  کند;زیرا خدا تواناى شکست ناپذیر و صاحب انتقام است. 

 سوره ابراهیم - آیه ۴۷  


 واقعیت نوشت: 

 

- همیشه دنبال این بودم که دنیای وبلاگی خودم رو به سیاست آلوده نکنم و از سیاست فراری بوده و هستم ولی نمیشه از خون بیگناهی که در ماه حرام ریخته شده گذشت...

- پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) : 

الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم 

حکومت با کفر پایدار می ماند،اما با ظلم هرگز 

-  هنوز باورم نمیشه در روز عاشورا و در ماه محرم الحرام حداقل 8 نفر کشته شده باشن .... 

إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِندَ اللّهِ اثْنَا عَشَرَ شَهْرًا فِی کِتَابِ اللّهِ یَوْمَ خَلَقَ السَّمَاوَات وَالأَرْضَ مِنْهَا أَرْبَعَةٌ حُرُمٌ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ فَلاَ تَظْلِمُواْ فِیهِنَّ أَنفُسَکُمْ وَقَاتِلُواْ الْمُشْرِکِینَ کَآفَّةً کَمَا یُقَاتِلُونَکُمْ کَآفَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

یقیناً شماره ماه ها در پیشگاه خدا از روزى که آسمان ها و زمین را آفریده در کتاب خدا دوازده ماه است ; از آنها چهار ماهش ماه حرام است ; این است حساب استوار و پایدار ; پس در این چهار ماه با جنگ و فتنه و خونریزى بر خود ستم روا مدارید و با همه مشرکان همان گونه که آنان با همه شما می  جنگند ، بجنگید و بدانید خدا با پرهیزکاران است (سوره توبه آیه 36)  

چون ملت اساس دولت را بناســت

دولت از نیرویی ملـــت پابجا ست

وای از آن دولت که ملت را ندید

تکیه بر نـــیرویی اغــیار را گزید 

****

- با خوندن خبر حمله به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خیلی خیلی ناراحت و شرمنده شدم ،تسلیت عرض میکنم به ساحت مقدس اما عصر (عج) و پیشگاه ملکوتی امام رضا (ع) و خدمت یکایک دانشجویان شریف و شجاع دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ، انشاالله امام رضا (ع) به زودی جواب این همه بی حرمتی رو میده 

- بسیار بسیار از این همه بی تدبیری و بی حرمتی و توهین و افتراء و دروغ و ظاهر سازی و استفاده ابزاری از دین و... کلافه و سر در گم و عصبانی و ناراحت هستم و پناه میبرم به خداوند متعال و در خواست مسئلت و کمک دارم از اما عصر (عج)

-مطالب گویای همه چیز هست و توضیحی ندارم...  

- و در آخر  

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر وجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائده


آرامش اینجاست:


نسیم آرامش می وزد
و نور اطمینان می تابد
پس فقط الا بذکرالله تطمئن القلوب


نظرات 7 + ارسال نظر
علمدار جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ق.ظ http://www.pedram56.blogfa.com

دل مستمندم ای جان به لبت نیاز دارد
به هوای دیدن تو هوس حجاز دارد
کدام گوشه مشعر کدام کنج منا
به شوق وصل تو در انتظار بنشینم
چو رو کنی به رخت درد و رنج نشناسیم
به شوق روی تو دست از ترنج نشناسیم

حمله به دانشجویان فیلتر بود و از محتواش با خبر نشدم
ولیکن با اعتراضات علیه نظام به هر صورتش مخالفم
شاید خدا فیلتر کرده که من و تو همچنان لینک بمونیم
الله و اعلم بما تسرون و ما تعلنون

پدرام علمدار جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.pedram56.blogfa.com

خیلی پرتلاشی دمت گرم
فقط یه نکته
کتاب پروتکل های یهود برای تسخیر جهان گیر میاد چیز خیلی خوبیه
ولی اگه می خوای خیلی یهود رو بشناسی برو اصل تلمود و گیر بیار که فکر نکنم موفق بشی
اگه گیر آوردی حتما حتما به من خبر بده
کتاب دنیا بازیچه یهود هم منبع خوبیه
شاید تلمود تو اینترنت گیر نیاد
اگه تو کتابخونه ای هم رفتی نکات امنیتی رو رعایت کن
این کتاب در کتابخونه های سرتاسر جهان توسط خود یهودی ها سرقت میشه به صورت آنلاین
برات به شدت آرزوی موفقیت می کنم

صبا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://2khtarekavir.blogfa.com

اقای من بیا که دنیایی جنگ است و تو مصلح کل آنی...

پرنده جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://paridan.blogfa.com/

با سلام کریسمس شما هم مبارک دوست عزیز
امیدوارم همیشه دلتون مثل برف روش و پاک باشه
من شنیدم که کشته شدگان روز عاشورا حدالق 38 نفر بودن ولی با ظاهر سازی و کارهای دیگه اون رو در رسانه های ملی به 4 نفر قلمداد کردن و به گفته خودشون این 4 نفر رو ما نکشتیم و ما اصلا در این روز به کسی شلیک نکردیم، و کسی نیست بهشون بگه اگه شما نمی خواستید شلیک کنید چرا با خودتون اصلحه بردین
انشاالله خداوند متعال حق مظلوم رو از ظالم بستاند که همواره در تاریخ اینگونه بوده...
نور و عشق الهی یارتان ;)

حمید جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ http://hamid-46.blogsky.com

سلام مثل اینکه خیلی شاکی هستی یک نفر پیدا شده راه ولایت را در خارج از ایران می رود

ما بخیل نیستیم
خوش به حالت که خارج نشین هستی
ولی خوشحالم که حتی در خارج از کشور اصالت و ارادت خودت رو حفظ کردی
خداوند نگهدارت

مجنون جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

مرگ بر ضد ولایت فقیه

حمید جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://hamid-46.blogsky.com

سلام نمی دانم چند سال دارید. ولی من خط امام و راه رهبری

را از روزی که پا تو جبهه ها گذاشتم مخصوصا از عملیات فتح المبین تا به امروز هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد